HEJHÅIDETBLÅNISOMÄRSMÅTÅ

Tjatjatjatjatjatjatjatjatjatjatjatjatjatjatja detta är lennart
Min och ragnars vän Helene fyller hela 17 år idag och det firar vi med
en stor fet falukorv till lunch (mamma).
Men enligt ragnar är helene lite på otaggat humör trots årsdagen
därför krävs det drastiska åtgärder för att ändra det beteendet!
Jag , Lennart och Ragnar har inte en riktigt fördigställd plan ännu
men ragnar vill helst att den ska innehålla en liter sprit. För han är ganska törstig.
Men jag blir lite arg på ragnar för allt han planerar ska bara innehåla sprit hela tiden :/
jag vill inte att han ska bli en alkoholist :( då vill jag nog inte vara hans vän längre, för
då kommer han att bli så agressiv och kanske slå en kviga :'(
Men om jag säger emot Ragnar om att inte ha med sprit så blir han ändå arg och slår mig iaf.
Hm ska nog skriva en insändare till glöd och be om råd!

Nu äre falukorv hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0