Helenes födelsedag!

Idag fyller mina kära vän Helene Caroline Palmqvist år. Hon lyder också efter Puff, Bobbrynsky och Kalv.
Jag tycker att vi alla på denna jord ska uppmräksamma denna dag, just eftersom det är henne födelsedag. För hon är en härlig prick. Hon är glad, galen, knäpp, rolig, snäll och allmänt körd.
Idag på hennes bemärkelsedag så är det stekt falukorv. Jag tror att hon blir väldigt glad över det. Tyvärr så blir det ingen tårta för oss idag, för det ska hon äta ikväll när hennes 7 släktingar kommer på beök. Förhoppningsvis så ska hon ha en OC kväll för mig någon gång. På hennes superstädade och super rena rum.

Just nu sitter kalven på snyggast.se, jag tror hon håller på att lägga in en bild på sig själv. RÖSTA! Självklart på 10 poäng!

Men nu ska jag kila ifrån blogg.se, men ett sista grattis måste jag ge min vän Helene. GRATTIS! :D





Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0