****rock.

Idag vill jag börja inlägget med att säga att det här har varit en toppen dag trots natinella del C i engelska. För jag har haft så roligt!
Ja, eller okej. Det var väl inte riktigt så att jag satt och skrattade mig igenom nationella, men jag syftar på resten av dagen. För på eftermiddagen hade vi matte, men tro mig. Det var roligt, för det var ingen vanlig lektion. Utan vi skulle färdigställa våran undersäkning vi har hållt på med ett tag. Men såklart var jag och Helene inte riktigt i det stadiet att vi skulle fördigställa, utan vi var på delautundersökningslapparstadiet. Men det är okej som vi skulle ha sagt! För vi hade kul medans vi gjorde det. Alla var så hjälpsamma så. En del skrev små hjärtan, smileys och andra söta saker. Dock så var dem väl inte riktigade mot oss, utan vi fick bara en hälsning. Töntar! Inte lika trevligt, men det ursäktar vi.
Tydligen så var våra frågot om musik väldigt bra, för många skrattade. Vet inte om det var positivt eller negativt. Men jag tog det som positivt.
Sedan så har det hänt massor av andra roliga saker, men allt kan man inte skriva här. Som ett visst ord, Helene you know what i mean. Det är liksom inte en okej grej att skriva på bloggen! Kids are reading this, eller något!

Jag märkte nu att det här var ett väldigt rörigt inlägg. Men jag orkar inte rättstava och göra korrekta meningar i detta nu. Så ni får ta det som ges!

Tjing!

/ M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha vart ska detta leda

2009-05-07 @ 19:28:26
URL: http://heleneppalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0