Sommarsommarsommar!

Nu sitter jag ute i solen och blåsten. Runt mig har jag en liggande Jessica, en liggande Carro, en sittande Andrea, en posande Märta och en posande Agnes. Kameran kom fram, det var därför dem började posa.

Jag är hungrig som en sate, som manliga Andrea skulle ha sagt. Som tur var så är det mat snart. Mums säger jag!!!

Dock så ar kalven Helene försovist sig, så hon ligger hemma och sover medans vi är i skolan- Inte okej, inte okej!

Idag ska vi tjejer kanske åka in till stan och fika efter skolan. KALAS!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Märtis Fohlin

hallå, jag lägger inte upp mig för karmeran!! jag tycker det är läskigt att vara på bild.. :P

2009-05-26 @ 10:34:51
URL: http://martaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0