Torsdag!

Jag var trött som en sate när jag satte mig på bussen mot Havdhem city. Men som tur var så somnade jag ganska fort. Vaknade upp i Hemse, och var lika trött!
I Havdhem så väntade mor min på mig vid kiosken. Vi åkte hem, och där hemma så väntade mina kusiner och deras familj på oss. Då blev det lite fika, eller många fika. På 6 timmar så hann vi med att fika 4 gånger! Ganska så bra gjort må jag säga, men om man heter Ström i efternamn och man är av det manliga könet så älskar man kakor och bakverk. Så är det bara!
Min pappa och min ena farbror försökte få mig att baka en rabarberpaj, men det ville inte jag. Utan jag ville baka en kladdis, så det satte jag igång med. Sen fikade vi, (detta var sista fikat) och tro mig, den var uppskattad!
Mot kvällen så satte vi igång att grilla, det blev kött och pastasallad till det. Helt otroligt gott, mhmmmm!
Sen på kvällen, efter SATC såklart, (vilket btw mina kusiner hatar. Mycket konstigt. Jag antar att det är så eftersom dom är killar) så somnade jag som en stock igen.

Det var en rolig kväll med familjen! Trots att jag hade lite ångest över att jag inte var på våran klassfest som vi skulle ha. Men men, det kommer ett sånt tillfälle igen.

Måste bara tillägga att min farfar hittade en gammal Frida tidning här hemma, och han började att läsa den. Det såg väldigt roligt ut må jag säga!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0